lördag 19 juni 2010

punktering

  • Nu har jag varit gift i en vecka, och nej det känns inte annorlunda och kan folk vara så snälla att sluta fråga det.De sade på TVn att alla kommer minnas vad dom gjorde när Daniel och Viktoria sade ja till varandra. Och jag höll på att sätta röda klisterlappar på strumpor. Fy fan för att jobba när det är stora TV händelser som inte är sport relaterade.

  • I veckan är det midsommar och som vanligt har jag inga planer. Ingen orkar styra upp någon. Jag tror inte ens att någon orkar göra något över huvudtaget.Om det blir en hemmakväll köper jag Die Hard och kör action-marathon med Bruce och Pineapple Express. Om det nu fanns Singstar med Aerosmith skulle jag köra på det också men tills vidare nöjer jag mig med Buzz. Jag har inget landställe för jag är ur-stockholmare med rötter i Hässelby och Sollentuna. Renrasig.

  • Men mest av allt vill jag se ut så här.

Inga kommentarer: