onsdag 7 april 2010

we gotta get out of this place

Jag sörjer just nu. Så på torsdag ska jag trösta mig på det bästa sättet jag kan. Fiskpinnar med stuvad spenat och sedan en "gråta i min bourbon" eller "låtsas som inget har hänt med fina drinkar" fylla. Och på fredag ska jag bli klippt av en "riktig" frisör, en musikälskare från Växjö om man ska gå efter beskrivningen på hemsidan. Jag är redan rädd, för hur ska någon som är uppväxt i Växjö kunna ha koll på schyssta frillor?

Dagens låt:
the Rolling Stones-"Street Fighting Man"

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha. jag är tveksam. men om han gillar musik så ligger han väl lite bättre till. så länge det inte handlar om schlager. man vet vad frisörer brukar gilla liksom.

rocky sa...

Jag tror han gillar Backyard Babies. Olle såg honom när han var och klippte sig och han såg lite sunkig ut med en kedja. Men han har en utbildning och det blir garanterat bättre än en förortsklippning

Anonym sa...

med andra ord är det till honom syrrans sambo ska klippa sig. helvete vad dom lär bubbla.