måndag 19 april 2010

I make my money singing songs about you

Om jag vann en massa pengar (som han som vann 215 mille) skulle jag först köpa mig en lägenhet i stan, ta körkort, köpa en svart Impala och sedan skulle jag starta en bar. Jag skulle ha folk som skötte allt det ekonomiska och så. Jag skulle stå för den kreativa in-puten och så skulle jag spela skivor när jag ville och det skulle vara det bästa stället i stan. Det skulle se exakt ut som the Blue Öster Bar i Polisskolan. Som ett stenhårt queer Debaser Slussen.
Åh vad jag skulle spela skivor. Thin Lizzy varje kväll och allsång till det. Quiz skulle jag anordna också! Och man skulle kunna beställa en Witty Chuck vid dess namn i baren.
Det ni.

Dagens låt:
Thin Lizzy-"Running Back"

5 kommentarer:

sofia sa...

det är bara att slå sig in på barägarbanan hör jag.

rocky sa...

Jag är ju bara en lottovinst ifrån!

Anonym sa...

jag skulle lätt hänga där. vem skulle inte vilja hänga på en queerbar a'la debban. queerbarer är roliga, men dom är farliga för oss med kuk. vi är inte direkt välkomna där oavsett om vi själva bara föredrar kuk. lite dubbelmoral där kan jag tycka.
vinn den där lotten!

rocky sa...

Det ska vara queer music for straight people.

Culkin sa...

Imorn är det onsdag, tror du vi vinner i dragningen?