tisdag 16 mars 2010

the W.E.N.U.S

Weekly Estimated Net USe för er som inte har sett för mycket på vänner.
Jag har inte använt nätet på nästan en vecka förutom i söndags då jag kollade lite grejer på IKEA.
Men ingen har missat något, men jag kan ändå bjuda på en kort sammanfattning.

  • Torsdagens quiz placering blev en helt acceptabel 8:e plats trots den sedvanliga avsaknaden av punk, synth, guilty pleasures och allmän stake. "When do I get to sing My Way"
  • Fredag: Jobbade några timmar och somnade innan klockan 22 efter en spännande På Spåret final (fel lag vann)
  • Lördag. Jobb med en massa ryssar överallt. Betting på Mellon på jobbet och jag var så nära att kamma hem 70 spänn. Men den där gurglande bruden vann.
  • Söndag: Jobb igen och spök TV.
  • Måndag: IKEA! Nya handdukar och "matlådor". Fika, fika, fika. Borrade upp en spegel som den man jag är, Olle stod bredvid med sopborste.
  • Tisdag: Kort promenad till jobbet och jag hittade en 500-ing! Jag trodde aldrig att det skulle hända någon som mig. Den bästa dagen like ever även fast det var ett trasig tåg på tuben som gjorde att jag blev försenad med 20 minuter. Och som grädde på moset, italienska köttbullar i tomatsås.

Dagens låt:
Tears for Fears-"Head over Heels"

2 kommentarer:

sofia sa...

jag vill också hitta pengar. henrik hittade en 50 euro-sedel på ag:s. sånt händer verkligen inte mig.

rocky sa...

Den dagen hamnade på minn topplista tillsammans med en dagen då jag fick två chipspåsar för priset av en ur en automat och den dagen då jag fick provsmaka chips för en enkät och fick ett rör pringles som tack.